Regenachtig BA

6 december 2012 - Buenos Aires, Argentinië

Lieve mensen dank voor de eerste reacties op onze reislogger, we zullen jullie op de hoogte houden. Graag wat foto's van de NL-se sneeuwval als bewijs onze kant op, aub, vinden we leuk. Dag 2 in BA begon met regen, wij toch nog naar de wijk La Boca gelopen, bleef het regenen en niet zo'n beetje ook, hele moessons kwamen naar beneden, alle straten blank. Het is nu 17.30 uur en het regent nog steeds, we hebben veel moeten schuilen, maar ach we hebben weer zoveel moois gezien dat we erom lachen. Voor indrukken, zie de nieuwe foto's. We moesten even uitproberen om de foto's te importeren en het is tot nu toe alleen gelukt via Hans zijn Samsung-telefoon, want we gaan niet op straat met de IPad foto's maken. De wijk LaBoca is indrukwekkend qua vergane glorie, beetje viezig met allemaal autowrakken langs de weg en zwerfhonden maar wel weer met een wijkje speciaal voor de toeristen met het Boca-stadion, de gekleurde huisjes en alles tango, erg indrukwekkend allemaal. En natuurlijk onze eerste Argentijnse steak gegeten in het café behorend bij het Boca stadion. Zaterdag hopen we onze eerste wedstrijd van Boca Juniors te zien.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ellen:
    7 december 2012
    Geweldig! Lees jullie berichten met plezier. Groetjes uit een sneeuwwit Den Haag.
    El
  2. Paul:
    Regen pfff. Hier sneeuw!
    Patty: Heb je niet meer gesproken, dus nu maar zo: have fun!
    PS: mede dankzij jou: het pand zit vol!!!!!
  3. Marjan:
    7 december 2012
    Wat een prachtige foto's, zo had ik het me precies voorgesteld, het is heerlijk om jullie reisverslag te lezen, hebben jullie de tango al gedanst?? of is het meer; "singing in the rain"?
    Marjan
  4. Jose:
    Code oranje hier in Nederland :). Veel plezier daar! xx
  5. Wouter en Polak:
    7 december 2012
    Ziet erg gaaf uit allemaal.
    Una Cerveza mas!
    Geniet ervan.