Laatste dagen El Calafate 21-1. 22-1

22 januari 2013 - El Calafate, Argentinië

Genoten van onze ijspretfoto's, dat is wel iets anders dan in Nederland, he?Als we dit schrijven zitten we in tuin van ons hostel te wachten op de bus die vannacht om 1 uur vertrekt en ons na 15 uren zal brengen naar Los Antiguos op de grens van Argentinië en Chili, inderdaad ons volgende doel. By the way, ons hostel, Hostel Glaciar Pioneros, was geweldig, relaxed en verzorgd.
Gisteren hebben we met onze Nederlandse vrienden een wandeltocht gemaakt door het bekende natuurgebied, Lagune Minoz, mooi gebied met veel bijzondere vogels waaronder flamingo's en kleine roofvogels.
Daarna gaan eten met ze in een relaxed tentje dat we paar dagen eerder tijdens de lunch hadden ontdekt en afscheid van elkaar genomen. Ad en Lian gaan verder door Argentinië reizen richting Salta en Mendoza.
Overigens Hans is al weer helemaal beter alleen nog snip verkouden.
We verheugen ons op de volgende, hopelijk spannende, stappen door Chili.
Vandaag (22-1) nog een korte wandeling door de stad gemaakt, maar het is een beetje koud, gisteren 25 graden, vandaag maar 15 met af-en-toe wat regendruppels. Maar ja, altijd nog warmer dan in het koude kikkernederland.
We zijn nu waarschijnlijk een paar dagen uit de lucht, ons volgende verhaal zal ergens vanuit Chili komen.
Adios